ГДЗ Английский язык 10 класс Афанасьева UNIT 2 Step 3 Номер 4

Диалог (nice to see you, see you later) • образавр

Учебно-методический материал по английскому языку (11 класс) на тему: Контрольная работа для 11 класса I четверть УМК «Enjoy English — 11» Биболетова М.З.

Unit 1 “What do young people face in society today?”

Test in English № 1

1. Complete the sentences with the correct form of the word.

1). Experts predict a … in migration. (grow)

2). They seem to be for that project. They say that it …. the economic and social situation in the town and in the whole region.( improve )

3). A pidgin language developed as means of …. between two or more language groups. (communicate)

4. I think that the usage of this language is very … . (limit)

2. Fill in the blanks with the words from the box.

a) ready meal b) approved of c) fluently

d) a sense of responsibility e) lessen

1. Her …. makes her work hard and do everything in time.

2. Michael has been learning a foreign language for two years but he can’t speak …. yet.

3. Modern technologies can …. the negative impact on the environment.

4. When I decided to enter the technical university, my parents …. my choice.

5. It seems that …. producers think that you have nothing in your kitchen apart from a microwave oven.

3. Fill in the prepositions to complete the expressions.

To deal … all forms of cruelty

Changes are required … this simple reason

To contribute … the solution of the problem.

An addition … a draft bill

To engage … trading

New rules will come … force next week.

4. Complete the sentences with articles (a/an or the) as necessary.

1. Yesterday I bought … pair of … shoes.

2. … United States of America is located in … North America between … Canada and … Mexico. The official language of … USA is … English language.

3. Look at … moon. It is shining brightly.

4. Ludwig van Beethoven was … great composer.

5. … youngest brother is at … school now.

Последние заданные вопросы в категории Английский язык

Английский язык 08.01.2024 06:41 231 Savchuk Ivan

Match the words Compensate for make up for изобретать Steal and run away with make out

Ответов: 1

Английский язык 08.01.2024 03:33 387 Янчинський Максим

Помогите срочно пожалуйста 1. Напишите указанное время цифрами.Н-р: It’s twenty past five. –

Ответов: 1

Английский язык 08.01.2024 03:23 373 Бугрова Варвара

А) Before reading the words above ,look at the reading rules1 , read about Russian and English

Ответов: 1

Английский язык 08.01.2024 03:42 397 Бельков Тимофей

Можно пж рассказ Небольшой на тему тульский пряник на английском очень надо у меня точка стоит и

Ответов: 1

Английский язык 08.01.2024 03:12 240 Игнатов Максим

3. Подчеркни правильное слово. . Dear Pat, 1) 1/My name is Sasha. I 2) am/is seven. Look at the

Ответов: 1

Английский язык 08.01.2024 01:59 346 Корнилова Танюша

ТЕКСТ. Lily went to Spain last autumn with her family.They stayed in the new hotel.The hotel was

Ответов: 1

Английский язык 08.01.2024 01:42 291 Бондаренко Ярослава

Сочинение на английском мой любимый спортсмен Евгения Медведева 150-180 слов​

Ответов: 1

Английский язык 08.01.2024 00:43 310 Софронова Виктория

Можете написать описание Карлсона на английском, 7 предложений

Ответов: 1

Английский язык 07.01.2024 20:04 115 Тайсумова Рамнат

Как будет ОДНКНР (основы духовно нравственной культуры народов России)на английском сокращенно ?

Ответов: 1

Английский язык 07.01.2024 19:28 101 Андреев Артём

Fill in the letters and translate into Russian 1. Dr_m_, 2._omed_, 3. n_v_l, 4. m_ster_, 5.

Ответов: 1

Плюсы онлайн-решебника по английскому языку за 10 класс Эванс (Spotlight)

Решебник был составлен в соответствии с требованиями Федерального образовательного стандарта. Курс основывается на изучении не только лексической части предмета, но и грамматической. Ребенок, самостоятельно осваивая ГДЗ, приобретает навык восприятия объемных текстов на слух. Основные задачи решебника: формирование культуры речи, развитие навыков работы с информацией, включая ее поиск, совершенствование коммуникативных навыков (аудирование, письмо говорение, чтение). Очевидно, у подростков будет все для того, чтобы самостоятельно справиться со всеми домашними заданиями и контрольными работами. Применяя ресурс, старшеклассник сможет:

  1. Разобрать непонятный материал.
  2. Проверить на ошибки и недочёты домашнее задание.
  3. Как следует подготовиться к различного рода проверочным работам.
  4. Дополнительно позаниматься дома и закрепить грамматическую часть предмета.

Благодаря решебнику старшеклассник более подробно узнает о быте англичан их культуре и традициях. Самообучение помогает стать раскованнее и увереннее в себе. В рамках представленного учебника мы выделили несколько интересных параграфов, достойных пристального внимания со стороны учеников: условные предложения 2 и 3 типа, глаголы мультифразовики, сложные и составные предлоги.

Контрольная работа по английскому языку в 11 классе к учебнику М.З. Биболетова за 2 четверть

Контрольная работа за II четверть (11 класс)

I. Put the verbs into correct form (Future Perfect Active or Passive).

1. The teacher… (to correct) our dictations by the next lesson.

2. The letter… (to post) by Sunday.

3. I … (to do) the exercises by 7 o clock.

4. We … (to discuss) the report by four o clock in the afternoon.

5. They … (to pass) their exams by July.

6. The composition … (to write) by weekend by him.

7. The pupils… (to read) three English books by the end of the year.

8. The room …(to clean) by the end of the day by her.

9. A number of important experiments …(to make) by 2017 by them.

10. They … (to build) the new school by the first of September.

II. Fill in the gaps with so or such.

1. Their story was … interesting, that we could not sleep.

2. You drew … a beautiful picture that we congratulated you.

3. I was … nervous that I could not say a word.

4. It was … a good weather that we ran to swim.

5. The weather was … terrific that we stayed at home.

Контрольная работа за II четверть (11 класс)

I. Put the verbs into correct form (Future Perfect Active or Passive).

1. The teacher… (to correct) our dictations by the next lesson.

2. The letter… (to post) by Sunday.

3. I … (to do) the exercises by 7 o clock.

4. We … (to discuss) the report by four o clock in the afternoon.

5. They … (to pass) their exams by July.

6. The composition … (to write) by weekend by him.

7. The pupils… (to read) three English books by the end of the year.

8. The room …(to clean) by the end of the day by her.

9. A number of important experiments …(to make) by 2017 by them.

10. They … (to build) the new school by the first of September.

II. Fill in the gaps with so or such.

1. Their story was … interesting, that we could not sleep.

2. You drew … a beautiful picture that we congratulated you.

3. I was … nervous that I could not say a word.

4. It was … a good weather that we ran to swim.

5. The weather was … terrific that we stayed at home.

Упражнение 3. Переделайте утвердительные предложения из прямой речи в косвенную.

“I am planning to go to Kenya,” Sally said.

“I can’t read these books. I don’t like them,” Petra said.

“I don’t like chocolate,” Mary said.

“The birds build their nests among the trees,” the teacher said.

“I saw the film you recommended last night,” she said.

“I’m going to Spain next week,” she said.

“She doesn’t understand me,” he said.

Jane asked: “Did you go to London last year?”

Lisa asked: “Will you meet me tomorrow?”

Nick said: “What game is the girl playing now?”

Упражнение 3. Переделайте утвердительные предложения из прямой речи в косвенную.

“I am planning to go to Kenya,” Sally said.

“I can’t read these books. I don’t like them,” Petra said.

“I don’t like chocolate,” Mary said.

“The birds build their nests among the trees,” the teacher said.

“I saw the film you recommended last night,” she said.

“I’m going to Spain next week,” she said.

“She doesn’t understand me,” he said.

Jane asked: “Did you go to London last year?”

Lisa asked: “Will you meet me tomorrow?”

Nick said: “What game is the girl playing now?”

Почему взрослым тоже стоит пользоваться ГДЗ-сайтом по английскому языку 2 класс рабочая тетрадь Rainbow О. В. Афанасьева, И. В. Михеева

Занимаясь с детьми по решебнику-ГДЗ, взрослые всегда будут держать под контролем их учебный прогресс. При этом, на проверку домашних работ у них будет уходить не так много времени, как раньше. Главное — правильно организовать процесс. Для этого необходимо:

  • составить план обучения ребенка;
  • шаг за шагом выполнять его;
  • регулярно оценивать изменения;
  • при необходимости — корректировать подход.

Очень важно также следить, чтобы дети не просто переписывали из решебника верные ответы, а старались вникнуть в их суть. Только такой подход гарантирует усвоение предмета. В этом случае школьник быстро научится справляться с упражнениями без помощи ГДЗ-сайт и будет обращаться к ним только для проверки результата

Изначально этот решебник создавался для нужд второклассников, однако он будет полезен и их учителям. С ГДЗ-пособием они смогут эффективнее готовиться к занятиям, тратя меньше времени на проверку домашних работ своих учеников

В этом случае школьник быстро научится справляться с упражнениями без помощи ГДЗ-сайт и будет обращаться к ним только для проверки результата. Изначально этот решебник создавался для нужд второклассников, однако он будет полезен и их учителям. С ГДЗ-пособием они смогут эффективнее готовиться к занятиям, тратя меньше времени на проверку домашних работ своих учеников.

Какие преимущества использования решебника

Онлайн-ответы грамотно прописаны и доступны. Они имеются к каждому номеру упражнений учебного издания. В их качестве не одному ученику сомневаться не придется, ведь все решения предоставлены знающими людьми. С помощью этих упражнений школьник сможет:

  • проверить правильное выполнение домашней работы;
  • понять особо сложную тему;
  • эффективно подготовиться к опросу на уроке;
  • сэкономить время и силы на поиск нужной информации;
  • пополнить словарный запас.

Применяя решебник в процессе обучения, ребёнок будет всегда готов к уроку и заметит, как качество его знаний заметно улучшилось.

Рабочая программа ГДЗ по английскому языку за 10 класс Эванс В., Дули Д., Афанасьев О.В., Михеева И.В. Оби Б.

Отличное приложение к основному учебнику понадобится не только учащимся с аршецй школы. Его могут с успехом использовать и педагоги

И совершенно неважно, сколько лет работает преподаватель в школе, он готовится к каждому уроку точно так же, как это делает начинающий учитель или студент практикант. Порой это отнимает много сил и времени

Чтобы исправить ситуацию, им нужно воспользоваться надежным помощником. Отлично справится с этой ролью сборник правильных ответов и выполненных номеров. Некоторым он поможет составить тесты и контрольные. Другие благодаря ему проработают план открытых уроков. Упражнения выполнять нужно самостоятельно, просто переписывать ответы нельзя. Школьники могут использовать справочные материалы во время подготовки к тестам и экзаменам. Темы ГДЗ:

  1. Спорт, отказ от вредных привычек.
  2. Present Continuous, Past Perfect Simple.
  3. Времена глаголов и их согласование.
  4. Условные предложения.

Регулярные занятия по ГДЗ помогут ребенку быстро преодолеть языковой барьер. Школьнику будет легко составлять диалоги, он научится работать в паре. Домашние задания с виртуальным консультантом выполнять будет проще. Платформу родители преподаватели и школьники посещают в удобное для них время благодаря круглосуточному доступу. Решать задачи можно с планшета или смартфона. Чтобы надежно освоить указанные выше разделы учебно-методического комплекта и «не ударить в грязь лицом» при проверке выполненного домашнего задания или написании итоговой контрольной работы школьнику стоит заручиться поддержкой сертифицированного пособия.

Ответы к Step 29 (страницы 108-111)

1. А. Послушайте разговор трёх учеников. Прочитайте его за дикторами (160), а затем разыграйте по ролям.

Nick: I can see Ann. А-а-nn! Hello! How are you? — — Я вижу Анну. Анна! Привет! Как дела?Ann: Hi, Nick. I’m fine. And how are you? — — Привет, Ник. У меня все хорошо. А как у тебя дела?Nick: I’m OK. Thank you. — — Нормально. Спасибо. Ann: Who is it, Nick? — — Кто это, Ник?Nick: It’s Fred. Fred Clark. Fr-e-e-d! Ann, it’s Fred. Fred, meet Ann. — — Это Фред. Фред Кларк. Фре-ед! Анна, это Фред. Фред, познакомься, Анна. Ann: Hello, Fred. Nice to meet you. — — Привет, Фрэд. Приятно познакомиться. Fred: Hi, Ann. Nice to meet you. — — Привет, Анна. Приятно познакомиться.

Б. Разыграйте похожие ситуации, заменив имена собеседников на те, которые нравятся вам. В каждом разговоре участвуют три человека.

При выполнении задания используйте диалог из задания 1А.

2. Послушай и прочитай диалог Тима (Tim) и Дэна (Dan) и скажи, как по-английски звучат слова «мама», «папа», «бабушка» и «дедушка» (161).

Tim: Hi, Dan. How are you? — — Привет, Ден. Как дела?Dan: I’m fine, thank you. — — У меня хорошо, спасибо. Tim: How is your mum? — — А как дела у твоей мамы?Dan: Fine. — — Хорошо. T i m: How is your dad? — — А у папы?Dan: OK. — — Нормально. Tim: How is your granny? — — А у бабушки?Dan: Fine. — — Хорошо. Tim: How is your grandad? — — А у дедушки?Dan: OK. Thank you. — — Нормально. СпасибоПо-английски слово мама звучит так: mother или mum . Слово папа звучит так: father или dad . Бабушка — grandmother или grandma или granny . Дедушка — grandfather или grandad или grandpa .

3. Сможешь ли ты прочитать эти слова, словосочетания и предложения? Проверь себя (162).

1)  cat, dad, grandad, granny — — кошка, отец, дедушка, бабушка    mug, jug, cup, mum — — кружка, кувшин, чашка, мама2)  bad, dad, granny — — плохой, папа, бабушка    bed, red, pen — — кровать, красный, ручка    mum, jug, duck — — мама, кувшин, утка    car, star, park — — машина, звезда, парк3) a happy mum, — — счастливая мама    a happy dad, — — счастливый папа    a happy granny, — — счастливая бабушка     a happy grandad, — — счастливый дедушка    a sad mum, — — печальная мама    a sad dad, — — печальный папа    a sad granny, — — печальная бабушка    a sad grandad — — печальный дедушка4) Hello, mum! — — Привет, мама!Bye, dad, see you. — — Пока, папа, увидимся. How are you, granny? — — Как дела, бабушка?I can see grandad. — — Я вижу дедушку.

4. Скажи, кто есть кто на этих семейных фотографиях.

Ответ:

5. Послушай, повтори за диктором (163) и постарайся запомнить эти английские местоимения.

I — я (всегда пишется с заглавной буквы)he — онshe — онаit — он, она, оно (когда говорим о неодушевленных предметах и животных)

6. Замени подчёркнутые слова местоимениями. Прочитай предложения.

Ответ:

7. Посмотри на картинки и дай характеристики изображённым на них людям и животным.

Ответ:

8. А. Вспомни фразы I’m Sam. I’m from London. Полностью они пишутся так: I am Sam. I am from London. To же слово am (’m) можно использовать, говоря о своих качествах.

I’m (am) big.     — Я большой. I’m (am) little.   — Я маленький.

Б. Послушай и прочитай эти фразы за диктором. Проверь себя (164).

I am sad. I’m sad. — — Я печальный. I am happy. I’m happy. — — Я счастливый. I am red. I’m red. — — Я красный. I am green. I’m green. — — Я зеленый .

9. Посмотри на рисунки упражнения 7 и скажи, что могли бы сказать о себе изображённые на них люди и животные.

Ответ:

10. Выполни задания 1-4 (Step 29) в рабочей тетради.

  • Назад

  • Вперёд

Тест по английскому языку (11 класс) на тему: Контрольная работа Enjoy English-11. Unit 1

Progress Check I

  1. Read the following options and use the words in the appropriate form:

Young people are not (1)__________________ in politics nowadays and I don’t see any reason why they should. There are lots of other things that are really (2)_____________ an (3)__________________ for people of our age, such as sports, music and certainly (4)___________________. I don’t watch political programmes on TV as I don’t understand them anyway. (5)_______________ use a very difficult language, which I don’t always understand. I certainly watch news from time to time, but I don’t enjoy it very much. It’s all about military conflicts, antiglobalists’ protests and other (6)___________ things.

Mike became interested in politics when he was at school. When his schoolmates were partying or camping or just watching TV, he (1)_____________________ about different political systems and movements. It was a weird (причудливый) hobby for a teenager, but he obviously (2)_______________ it. When I entered his room for the very first time, my attention (3)___________________ to a little bookcase in the corner. The collection of books there was quite unusual – biographies of famous politicians, political reviews, textbooks on politics and international relations and no feature books at all! Mike proudly said that the unique collection (4)_____________________ in just two years. He also (5)________________ me several files with articles and printed internet materials that related to different political parties and political events.

Now Mike works as a political analyst. He can easily forecast which party will win the elections, whether the unemployment rate will rise or fall, and whether our economy will grow whether we’ll have to survive through a recession period. His articles (6)________________________ in serious newspapers and now it’s me who (7)______________ his articles to make a collection.

It is something that you are morally or legally allowed to do or have.

  1. right
  2. freedom
  3. responsibility
  4. obligation

Choose the appropriate word.

All people have the right to ____________________ of opportunity.

Complete the sentence.

The problem of homeless people ______________________ tomorrow. We have done it today.

  1. must not be discuss
  2. must not discuss
  3. must not be discussed
  4. must be not discussed

Choose the appropriate word.

To my mind, the government ___________________ take care of old people.

Match the elements on the left and on the right.

  1. liberal a) -nal
  2. free b) -ize
  3. exter c) -ty
  4. opportuni d) –dom

Correct the mistakes.

You can say you are keen of studying laws indeed?

List of the rights of young people (at least 5).

Young people have the right: ______________________________________________________________________________________________________________

Progress Check I

  1. Read the following options and use the words in the appropriate form:

I’m convinced that we shouldn’t ignore politics. If young people are (1)_______________ to it, they can’t influence it. Someone else is shaping their future and they will have to accept the results, whatever they are. I’m not saying that we should take part in all kinds of (2)___________________. Politics is a very (3)____________________ thing and its often very difficult to say who is right and who is wrong. I never support people who protest (4)__________________, no matter how good their (5)___________________ are. I think we should analyse (6)___________________ and think for ourselves.

  1. Fill in the gaps with the correct words.

The number of people who travel for business and educational purposes has (1)________________ considerably over recent years. We move from city to city, from country to country looking for educational (2)________________, or better job. (3)____________________, those are not the only reasons for migration – often people have to leave their native land and flee from civil wars, terrorist attacks or poverty. They (4)_____________________ to other countries, sometimes, illegally, seeking (5)________________ and decent life. But in spite of their hopes and dreams the new reality can be quite tough. Most immigrants experience language problems. Even if they speak the language of the new country (6)__________________, their accent gives away their foreign background, and they may feel different and alienated from the others. They also leave behind friends and relatives, which (7)_____________________ to their loneliness and insecurity.

Как изучать английский язык

Дети начинают изучать английский язык с первого или второго класса. И это – довольно-таки сложный предмет. Так, например, ученик второго класса должен знать буквы и их порядок в алфавите, разбираться в правилах чтения, отличать открытые и закрытые слоги, понимать и принимать участие в простейших диалогах, коротко рассказывать о себе и уметь рассуждать на какие-то элементарные темы. Все это довольно-таки сложно. Поэтому не все ребята успешно осваивают школьную программу. И у детей могут вполне возникнуть какие-то проблемы с английским языком. В этом случае стоит заняться английским языком дополнительно.

  1. Занятия с репетитором.
  2. Помощь родителей.
  3. Использование «ГДЗ по Английскому языку 2 класс Рабочая тетрадь Афанасьева, Михеева Дрофа Rainbow English».

Некоторые родители и преподаватели считают, что страницы вроде онлайн-решебника довольно-таки бесполезны. Но на самом деле это не так. Конечно, слишком часто использовать Готовое Домашнее Задание не рекомендуется. Это и правда может негативно сказаться на успеваемости. Если же знать меру, то все будет хорошо.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
ГДЗ 7-11 класс
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: